Per tu.

viernes, marzo 05, 2010
En les grans fites, i la d'aquest diumenge n'es una, i de ben gran, un sol buscar un motiu per a fer-les. Un motiu a qui o que dedicar l’esforç, el patiment i la recompensa, sobretot la recompensa. Un intenta que, durant tot el trajecte, aquest motiu l'acompanyi a cada pasa, a cada esforç, que no el deixi sol.

Sovint ens n'oblidem, i jo el primer, que, el que fa que les coses valguin la pena, sempre va associat a compartir-les.

Ella es el motiu.

Ella es la pregunta i es la resposta. Ella es la motivació i es les ganes. Es Ella. Ella que no em veu però em mira, Ella que no em sent però m’escolta, Ella que no em toca, però noto la seva mà, Ella que no camina, però m’acompanya, Ella que no diu, però em parla, Ella que ja no hi és, però la sento al meu costat.  

Ella. Tu.

Per tu. Tu que m’has creat, que em veus créixer, que em vigiles y em cuides. Per tu, que m’ho has donat tot i ho segueixes fent. Per tu, que m’entens, que em coneixes, i tot i així m’estimes. Per ser la  millor persona que he conegut mai. Perquè si hagués pogut triar, t’hagués triat a tu. Per tu que ja no hi ets, però sempre hi seràs.

Per tu.

T’estimo.

4 comentaris:

Ernest Crespo dijo...

Bona entrada company. Gràcies per aquestes perles, i molta sort Diumenge!!!

Bego Aguilera dijo...

Potser avui és un dia especial i estem tots emocionats. Potser tinc els sentiments a flor de pell. Potser sí. Però potser simplement et llegeixo i m'emociones perquè en el que escrius hi ha un sentiment vertader, un omplir les absències amb molt d'amor. Ei, i em fas somriure.

(i a més, felicitats per la marató, Lluís)

Anónimo dijo...

Ja és tot teu mor! Ja és tot vostre! Ho has aconseguit i això ja no t’ho treu ningú!
Orgullosa em sento de tu! I del tot cert que sé que ben orgullosa n’està ella!
;-)

mikelo dijo...

Si et llegeixen, des de la llunyania que fa la distància, segur que se senten orgullosos del que has posat. A vegades no sabem valorar el que tenim fins que el perdem, però sempre és millor possar-ho i compartir-ho que simplement sentir-ho.

Publicar un comentario